N E E D

Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
N E E D


5 verfasser

    T11 4er setbonus

    avatar
    Edi


    Anzahl der Beiträge : 7
    Anmeldedatum : 22.12.10

    T11 4er setbonus Empty T11 4er setbonus

    Beitrag  Edi Mi Feb 23, 2011 1:46 pm

    Hi leute
    Also jetz wa chogall down isch, heiwer zerschmal dmeglichkeit anu 4er setbonus zcho.
    Wie ier wisst, sind die oft sehr sehr geil!
    Und da wellti an euw appelieru: achtet bi der lootverteilig uf das.
    Äs git momentan kei andri meglichkeit an denu 4er bonus zcho.
    Und di boni sind teils so starch, das di as vilfachs meh bringund wa jedes aner upgrade vo blue uf epic. (sogar wenns as upgrade epic uf epic + 4er bonus isch)

    Darum sägi: läht doch dene liit wa äxtra scho 3 t11 hent die t11 schultra...
    Isch eifach nur aständig und kollegial (und bringt am meischtu)
    Züosätzlich gits ja fasch ver alli non t11 schultra wamu cha holu.

    Was meineder
    Greez
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Snakefart Mi Feb 23, 2011 2:03 pm

    ich stimmu diär da zuä.
    wobie ich achtun ob der 4er setbonus ver in raid wichtig ischt d.h. zerscht tanks und healer de die dds.

    bim letschen mal bin ich halt nit druf vorbereitut gsie und han mich um in loot nit so befasst(bi halt nit so epic geil)NEED halt.

    ischt ver mich halt oich bitz sälbschtverständlich gsie, darum han ich's oich nit so mitbercho.

    wärde mich aber künftig darum kümmru. Regel gilt eifach Maintank>Healer>dds

    da halt nuchmal sorry äns wydy.
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Klinkx Mi Feb 23, 2011 4:11 pm

    gid 2 epicschulträ fr hunter

    nefdropp und t11... noch fragen?

    gloib so rund 4 oder 5 plattuschulträ sind de bisher scho gidroppt.

    t11 4er gids ehh fr alli friäher oder speter.

    und bisher ischer oich ohni 4er bonus gang.

    selti eigentlich gar keis lootgetuschel in dem stil gä.
    ez sind ja nur no 3 liit pro token, und das beditit, dass mer mindestens nu 3 mal da rein chennä ohni das mu epis chüdru.

    isch eifacher sälbstlos mit sachä z sii wa nid einem sind^^



    ivan deiche tanks healer und dds sind inzwischen glichbeditend. geid nid mit schlächtä dds und oi nid mit schlächtem heal oder schlächtä tanks.

    chogall 2ti phasa geid oi nid eifach so ohni gnuäg burst... respawnend ja fsch schneller wasch down gand. nur als bispiel
    Skwisgaar
    Skwisgaar
    Admin


    Anzahl der Beiträge : 60
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Ort : @your mother's home

    Char
    Name: Skwisgaar
    Klasse: Paladin
    Berufe: Schmied

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Skwisgaar Mi Feb 23, 2011 5:48 pm

    Äs isch eifach so, das di Tank(6s lenger -50%dmg) und Heal(bis zu 520 wille) Setboni i ra andre Liga spile weder di
    DD.
    Si wier jemals gwiped will di DPS nid glengt hei? Bi Chogall is em Interrupte/Positionierig gläge und nid ane dps..
    gad fer nef und nacher hms isch zumindest der Tank Bonus wirkli sehr nice, vor allem Halfus(der 1. hm wamu macht) wird dadermit ditli liechter.

    Aber wie z Edi scho gseit het, so Kollegial sellti mu scho si, dasmu di Sache dene Lit laht wa wirkli scho 3 Teila hei...

    Platteschultre sind btw nur afe DD gedroppt, z wydy rennt mit blaue umcha und zboji hed schini im ah gcheuft xD
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Klinkx Mi Feb 23, 2011 6:53 pm

    klar isch der tankbonus viil besser... und fr halfus sicher imba, aber hei nu niä lootranking betribe wani mich jedefall chenti erinnere.

    weisi grad willi ja ha tankdudu gspillt und ische schurke inerhalb fa chürzester ziit isch best equiped guy in raid gsi...(ja hetti GENAU z glich gear oich che bruiche)


    mimimi z diegi flännt ez nuch wills damals schini armschinä oder t10 nid bercho hed.

    Nei das isch mer glich, und selti isch immer nu glich sii.

    scho 5 posts und knapp 100 wispers z viil uber äs thema wa isch susch immer glich isch gsi... Loot.


    z einziga wani understize isch das liit wa nid uf der 4er boni chemd selti zuruckstecke mit m need da druf... aber äbe, viel lärm um nichts.

    heind btw alli 4i need gmacht. gloibi.

    just my 2 cents
    avatar
    Edi


    Anzahl der Beiträge : 7
    Anmeldedatum : 22.12.10

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Edi Mi Feb 23, 2011 8:28 pm

    also diegi, entweder hesch dü epis falsch verstannu, oder ich. aber äs geit nid um das.
    ne wier hei nie tank>healer>dd lootpriorität kä. (friener hets übrigens meh tokens gigä, da is nu meh drufacho)
    will wie dü gseit hesch, bim zB dudu/schurke der schurke eifach lang wär leer üsgangu, und mu will ja nid der gspass verdärbu.

    aber hie geits ja nur um 1 item, um dschultra, und zwar indiräkt um dschultra, vilmeh umdu 4er setbonus.
    ich fänds voll dernäbu, wenn eine wa afa so 1 t11 teil het uf ztoken need macht, wenn der tank dernäbu scho 3x t11 gsammlut hetti.

    ich persönlich hä nur gmeint, mu selle druf achtu wer 3x t11 het und durch dschultra der setbonus berchund.
    zIvi het züosätzlich gseit, daser lieber ama tank der setbonus "git" wills elementar cha si (wennwer zB Halfus hero welle aga)
    geit also primär drum, wer 3x t11 scho het soll schultre bercho, und sekundär, dases im showdown der tank berchund. aber wäge einum item as biz speter bercho wärde wer nid stärbu, oder

    häs nur mal wellu asprächu, nid dasses as hüoro theater git währund dum raid, bzw das chaos git so wie letschmal ^^
    Ljirthanos
    Ljirthanos


    Anzahl der Beiträge : 19
    Anmeldedatum : 24.12.10

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Ljirthanos Mi Feb 23, 2011 10:01 pm

    Ich weiss nid, aber ver mich gseht das irgendwie dernah üs als ob iehr jetz z Chrigi schlächt welled mache nur will äs die Schultre gibhalte het.

    Klar, T11 boni ver du Chrieger Tank isch nid ible und ich hettis wahrschinli mu öi gigäh (züemal ich ja mit mine poser Schultre scho in äner andere Situation bi)

    ABER

    äs isch nid z letscht mal gsi wa wier Cho'gall gleit hei (Nef isch ja öi unerwägs und da gits öi numal T11), also gsehn ichs jetz hie nid so das äxtra wäge dem n Thread erstellt worde isch (züemal va eberum wa im Raid ja nid dabei isch gsi Razz )

    Wiiterhin wellti ich mich gäre dum Diegi aschliesse....dd/tank/heal zelt hitzutagsch eiguntli scho gliich. Ohni aständig dmg chusch in dem Content genauso wenig wiiter wie ohni Tank wa mu so richtig chat drufschlah oder Healer wa dich sehr sehr lang chat am Läbe erhalte.

    Klar chat me jetz säge das n 4er Boni ver Halfus hc geil wär, aber ich bezwiifle das wier dene im negschte Raid welle gah legge Wink
    Äs isch gschiider jetz schich biz meh uf Nef z konzentriere und z lüege das Cho'gall güet (first/second try) nider gähnt bevor daswer nisch gross Gedanke um HC mäche (Si ja glöibs öi nid so extrem Progress geil. Züemal wier sowieso kei Chance meh uf irgend n First hei Razz )

    Jo, mal wieder äs Statement vo mier.

    Numal gratz an isch ver de First Kill! Wiiter so!

    kiitos!

    avatar
    Edi


    Anzahl der Beiträge : 7
    Anmeldedatum : 22.12.10

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Edi Mi Feb 23, 2011 11:18 pm

    ich bi wie dü seisch im raid nid derbi gsi, hä kei ahnig was passiert isch, und mier is öi scheiss egal was da ginau gluffu isch...

    das isch epis wani scho vorher hä wellu asprächu, het nix mit dem ztüo
    ich deichu das isch eiguntli logisch dasmu da biz uf anand lüogt und anand unerstützt, aber um diskussione währund dum raid vorzbeugu hänis jetzt scho mal agsprochu

    aber ische raidleader het zmachtwort gsprochu, isch teptop so. git kei grund me zdiskutieru
    thx
    /close :-)
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Klinkx Do Feb 24, 2011 10:52 am

    /wieder offe^^

    Edi isch scho guät das du diär druber gedanke hesch gmacht, bsunders will halt oich ingame druber bitz gmunklut isch worde. hed also nix dermit z tuä ob du ez da bisch gsi oder nid.

    minä einzig kritikpunkt isch halt das z chrigi nacher isch ga z trinked holu und nid der setbonus hed voll gmach...

    wasi aber so am rande welti amerke isch, FALLS mal t11 schulterlini droppend und mer vllt statt der standartmage n neue mithei, wellti ich de starch hoffu das miär wa da dra jetz 6-7h wipeziit hei drikit vorrang hei...


    (will mit vollem t11 hettis mal im dmg an miär che vorbiziä) und geid ja eigentlich drum durch gear als dd meh dmg z machu.

    btw isch gloibi z trinket fa marke sowiso z ersta wa mu hetti seln holu. (hunterchanal)


    äs gebä ja so liit wa immer nuch uf t11 fam pvp boss hoffund, hani persönlich niä verstann.



    /closed

    Gesponserte Inhalte


    T11 4er setbonus Empty Re: T11 4er setbonus

    Beitrag  Gesponserte Inhalte


      Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mo Mai 20, 2024 12:23 pm