N E E D

Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
N E E D


+2
Klinkx
Skwisgaar
6 verfasser

    2. Raidtermin

    Umfrage

    Weli Täg gengi ew em beschte?

    [ 4 ]
    2. Raidtermin Bar_left24%2. Raidtermin Bar_right [24%] 
    [ 3 ]
    2. Raidtermin Bar_left18%2. Raidtermin Bar_right [18%] 
    [ 4 ]
    2. Raidtermin Bar_left24%2. Raidtermin Bar_right [24%] 
    [ 5 ]
    2. Raidtermin Bar_left29%2. Raidtermin Bar_right [29%] 
    [ 1 ]
    2. Raidtermin Bar_left5%2. Raidtermin Bar_right [5%] 
    [ 0 ]
    2. Raidtermin Bar_left0%2. Raidtermin Bar_right [0%] 

    Stimmen insgesamt: 17
    Skwisgaar
    Skwisgaar
    Admin


    Anzahl der Beiträge : 60
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Ort : @your mother's home

    Char
    Name: Skwisgaar
    Klasse: Paladin
    Berufe: Schmied

    2. Raidtermin Empty 2. Raidtermin

    Beitrag  Skwisgaar Mi Jan 26, 2011 6:15 pm

    Da Zischtag bis jetz nid wirkli optimal gsi isch hie mal en Umfrag, weli Täg das ew gengi
    Am beschte gad nu kommentar schribe damit mu gseht wer jetz afe alles igetreit isch.
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Klinkx Mi Jan 26, 2011 6:32 pm

    chas mer jede wuchutag eigentlich irichte, nur seltis halt maximal nuch 1 raidtag zuäsätzlich sii.

    Ideal fr michi weri aber Donnerstag, het der nahteil halt, dass liit wa nur am sunntag chennend, die ganze freefarmbossa (Magmaul, Omnitron, Artramedes) nid chend mache und darfr nacher am sunntag derfend cho Wipe bi de Hardcontents (Cho, Al'Akir, Nef).

    Besser fänd ich de halt mentag fr diejenige... wobi me de halt 2 tag nachänand fa 8-11i am game isch, und vorallem fr liit mit prüfigä da eventuel in Problem chemd.

    naja ich ha jedefalls jede wärchtag ziit. Fritag samstag isch rächt sinnfrii willi da oftmal irgendswas anders han und de nid will heimstresse fr ga z raide.

    Konku
    Konku


    Anzahl der Beiträge : 22
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 32

    Char
    Name: Konku
    Klasse: SPriest
    Berufe: Schneiderei/Verzauberkunst

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Konku Mi Jan 26, 2011 6:59 pm

    Ja iner wucha würdis miär am bestu donnerstag ga will ha am namitag frii und cha da alles nur erledigu wani will. Nur nit Mittwuch will: Never play on patchday ;-)
    Aber anderi täg chännti mu sicher nu irichtu, nur wenn i prüfige ha chumi nit.
    Hamdila
    Hamdila


    Anzahl der Beiträge : 30
    Anmeldedatum : 22.12.10

    Char
    Name: Hamdila
    Klasse: Schamane
    Berufe: Alchemie/KK

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Hamdila Mi Jan 26, 2011 9:23 pm

    vote 4 Donnerstag cheers

    Ziischtag aber natirli bhaltu Very Happy
    Skwisgaar
    Skwisgaar
    Admin


    Anzahl der Beiträge : 60
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Ort : @your mother's home

    Char
    Name: Skwisgaar
    Klasse: Paladin
    Berufe: Schmied

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Skwisgaar Do Jan 27, 2011 1:28 am

    Chenne zistag ja pvp boss(sibni / halbi achti weri da güet wägs schlacht) oder thron(wewer gnüeg fähigi lit hei ^^) und en andre tag(gseht nach donnstag üs ^^)bot gah, de chenntimu der ganz sunntag abe bwd ga mache
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Klinkx Do Jan 27, 2011 1:55 am

    oder donnerstag afa mal bwd d erste bossa ga und sunntag quasi progrestag mache^^

    ziistag eifach falls gnuäd liit da sind nu der räst ga uifruim.

    aber deiche grundsätzlich gengi donnerstag wohl besser wa ziischtag (motivation/ziit/erholtheit/usw.)

    wärde das am sunntag nam raid churz mal durchspräche... selti halt z erschm al lugen wiä d andre bossa so sind. valorian und die konklave soll easy sii.

    nur aszendentenrat, chogall, al akir und nef soll schwer sii (in der reihefolg wiäsch da stand)
    Skwisgaar
    Skwisgaar
    Admin


    Anzahl der Beiträge : 60
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Ort : @your mother's home

    Char
    Name: Skwisgaar
    Klasse: Paladin
    Berufe: Schmied

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Skwisgaar Do Jan 27, 2011 3:00 am

    Also donnstag wird mier wahrschinli sehr schlächt gah ab endi märz... wahrschinli geitsmer da fer 3 monät lang nid :-( und nacher sind open airs ^^
    Aber chenne ja afe mal afah em do und de spontan lüege waswer mäche.
    Freeloot bossa kille und em Sunntag Progress mache isch en güeti idee, de heind eu di wa nid jede Sunntag da si glägeheit eq zkriege und di wa em sunntag da si chennend schi ufe progress konzentriere ^^
    Zistag chillige Raid mache wer appa eu güet, aber chad de miesam si wägs de IDs wemu ane andre Täg kei fixi raidini het.
    PVP boss weri da scho em beschte, will da chasch eigentli mit jeder grp gah.
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Snakefart Do Jan 27, 2011 6:37 pm

    ich weri oich das mu eifach sunntag fix nur pechschwingdingsda macht.
    und än äm 2 tag bastion und 4Winde, de spillts oich kei rolla ob der 2 Raid vor oder nah sunntag ischt, wills unabhängig ischt.

    ich ga sogar sowiet das ich sägä pvpboss rnd machu. will das ischt jetz würklich mit jeder rnd machbar und mu cha de nuch halt classrun machu (2Hunter). ga sogar so wit und sägä ver die tanks is besser 25er z ga. droppchance hecher und glich kei konkuränz.

    wärend der wucha bin ich eh nur 50%da (schichtä), aber uf FdS hed Mittwuch iegentlich immer guät geklappt.

    eifach nit fritag oder samstag, da gib ich als Leader äs Tabu druf Smile
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Snakefart Mo Jan 31, 2011 1:45 pm

    falls sich in negschter zit die glägeheit git das mu mal än Tag in der wucha find wa alli tanks und healer da sind (dds cha mu ersetzten)weri ich derfür das mu sunntag nur ver pechschwingenabstieg bruicht und halt in tag in der wucha ver die andru 2 inis.

    Thema pvp Boss.
    da miär momentag weniger ziit hei wa bossa wa mer leggä. blibt der pvp boss bitz fri. dh. die wa wellend chennend ni machu wennsch luscht heind oder wartä bis sunntag. git immer situationä wa mu da cha switchu. z.B. z salzi chund 30 min speter. ok pvp boss legen.
    nam raid heind dru nuch zit und mu hedt tb. pvp boss legen.
    und falls mu äm sunntag nit derzuä chund will mu halt uf progress geid, het mu immer nuch mentag dienstag.

    churzfassig. pvpboss kert nit zum raid, aber mu chas glich g intern machu.

    sniker
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Snakefart Mo Jan 31, 2011 3:52 pm

    mini vorstellig.
    Donnerstag 20.00-23.00 (evt22.30) Bastion und 4Winde
    Sonntag 19.00-23.00 Pechschwingenabstieg.

    Wichtig ischt aber jetz oich Tanks und Healer wa nah chemend z equippu.
    miär chennä nit nur uf ischä momentanä 10 lit uifbaun, wenn mer nit flex sie gits niä än 2 raid.

    als nachwuchs chemi jetz fam boschi z briädri als palahealer oder tank und der Seravi als palatank oder healer.
    heind leider nit alli soviel gold wiä z boschi und gebend 70k gold ver z equippu uis.
    oich zum Bispiel z Phippi (seravi) ischt nuch nit än erfahrenä raider. aber wenn er kei glägeheit berchund wird er oich niä.

    wellti eifach nit das mer ufzmal durch progress die liit vergraulä wa oich luscht hetti mit isch mit z machu.

    weri grad froh wenn iär oich grad eiwi meinig derzuä sägät.


    Skwisgaar
    Skwisgaar
    Admin


    Anzahl der Beiträge : 60
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Ort : @your mother's home

    Char
    Name: Skwisgaar
    Klasse: Paladin
    Berufe: Schmied

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Skwisgaar Mo Jan 31, 2011 5:03 pm

    Im Moment gsehts sowieso so üs, das en 2. 10er raid wird gä, eu we hie im Forum nix derzüe steit will di lit nid im Forum agmäldet si ^^
    Da sind nu 3 healer und 2 tanks dri wa dü nu gar nid gnennt hesch Razz
    Konku
    Konku


    Anzahl der Beiträge : 22
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 32

    Char
    Name: Konku
    Klasse: SPriest
    Berufe: Schneiderei/Verzauberkunst

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Konku Mo Jan 31, 2011 7:05 pm

    Der vorschlag vom ivi gfallt mer^^. will währund der wucha chani nit ab de 7bne raidu, aber ab de 8e würdis mer da öi gah. und 4 winde geit ja eig schnäll (kei trash) und bastion sellti de eig öi so 3 bossa liggu de chamu ja nu am sunntag pechschwingen ga und der räscht vo bastion. also am donnerstag ab 8i wäri ich voll für Razz
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Snakefart Mo Jan 31, 2011 8:54 pm

    ja joi de säg mer wels da ischt und mitmacht?
    ha oich zerscht gmeint z luki sigi jetz derbi.
    ich gseh oich das miär viel klassä da hei wa chennti heale oder tank machu, aber ich gseh nit würklich jemand wa derfür swas macht.

    ischt genau der punkt wa ich mein,(icc like) befohr miär si ga raidu hed fascht jedä fa isch2-3 epics ka, will er eppis derfür het gmacht. und jetz ischt der punkt wa alli sägänd du chan ich oich mal cho mitraide, wenn ich de mal epics han chum ich de velicht nuch meh.

    fact ischt das raidu eifach 10 mal meh zit bruicht wa pvp, will halt viel vorbereitig ischt. und wenn jemand im raid platz macht ver liit nah z equipu ischt das supper.
    wenn allerdings nacher glich wieder keis interässe da ischt, is eifach d andru raidmember verarscht.

    also säg mer wels weri da nuch wa bereit weri pve mitzmachu (kei twinks)
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Snakefart Mo Jan 31, 2011 9:07 pm

    weri de grad flott wenner settigi sachä velicht oich isch oder zumindescht miär mitteilät.
    will wenn ich probiären iberal tanks und healer z suächen sägän allä wa z isch chemend ob nä nit glich weri healer oder tank z spilu und du seischt mer JETZ das miär 2 tanks und 3 Healer heigi fa dänä ich nuch nix wissä??
    muäss ehrlich sägä ich chum mer bitz verarscht vor

    so ich sägä jetz mal ver ä schutz nix meh...
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Klinkx Di Feb 01, 2011 10:20 am

    susch probiäre mal am donnerstag n raid uifzmachu fr 4 Winde und vllt bastion 1-2 bossa ab 8i.

    im schlimmste fall mit paar Randoms uiffille... vllt chemd ja wieder twinks fa de topgilde mit isch^^
    Hamdila
    Hamdila


    Anzahl der Beiträge : 30
    Anmeldedatum : 22.12.10

    Char
    Name: Hamdila
    Klasse: Schamane
    Berufe: Alchemie/KK

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Hamdila Di Feb 01, 2011 9:09 pm

    won ich da öi z problem gseh isch das wen inu kalender lüägsch zwar hüära fil uf vorläufig sind aber kei sau ahnimt...
    d.h. wenn di liit wirkli mit wellti sellunsch doch eifach richtig anä de chamu ja öi paar täg im vorüs lüägu welum vllt gli weri mal en rundi üszetzu oder platz mächi fer andri liit.
    und üs miner sicht miässunt di liit de halt eifach passunts gear ha so wiä allu bossa uf hordeguides.de or whatever verinnerlicht ha wo wiär gleit hei und wo wer als negstus leggu würdi das mu nit an bosserklerige sinnlos ziit verliärt.

    so mine sänf derzüä miär weri de suster öi mal gli rnd oder so z ga wenn darfer en andre heal mal mitchännti.
    ha da eh nu so es paar alti kollege ufum server wo sicher nu rnd fer d raids süächunt Razz
    Hamdila
    Hamdila


    Anzahl der Beiträge : 30
    Anmeldedatum : 22.12.10

    Char
    Name: Hamdila
    Klasse: Schamane
    Berufe: Alchemie/KK

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Hamdila Di Feb 01, 2011 9:20 pm

    aja nu epis... Very Happy
    meinu di wo wellunt ga mitraidu sellti schich z erst emal im forum registrieru, würdi öi biz z interässi aner gilda und so zeigu.
    fo nix chunt nix meinu chasch nit meinu nix fer di gilda z machu (ja isch jetz zwar biz extrem dargstellt nur wägs dem forum/page ^^) und darum trotzdem meinu mitgnu z wärdu und so.
    und äbu min gear fo 344 (hc/nhc/rüäfepics) selti mu scho grad mitbringu fer z raidu for allum da mu eh durchgschleift würdi (hinsicht uf di bossa wo jetz eig keis problem me darstellunt)

    soo cha ja mal wider eper anders derzüä sägu (und ja ich weiss ich gseh das alles ebiz z sträng Razz)
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Snakefart Di Feb 01, 2011 10:37 pm

    ok ha mal mini plficht als gleader gmacht und mich mit dänä wa nuch nah chemend in verbindung gsetzt.
    fakt 1, schi heind nuch z weing gear und sind äm gear farmu, zumindescht paar. was ja nit heisst das miär schu nit chennti understützend (craftu / heros).

    Fakt 2, in meischtä geid da gloib ich sunntag nit so guät. das heisst die 2 raidgruppä chemend schich nit in wäg.

    Fakt 3, ich niä meh fa irgendjemand us raidgruppa 1 kheren daser jemandem seid miär sigi voll schi chennä nit mit isch mitmachu.
    äs ischt keinä so naiv daser ohni gear würdi cho mitraidu. (uisser velicht z luki ^^)
    Priorität 1: Fun und kollegschaft, Priorität 2 Kollegschaft und Fun...
    Prioritä 15: Progress.
    bitte vergässät nit was mer ver än gilda sie.

    ok eis muäss z andra nit uisschliässen.

    raid gruppa 2 ischt im langsamen uifbau und miär chennä uf ischem raid uifbaun.

    anders thema!
    d mats wa uf ischer g bank sind, chennti mu die nit bruichen ver sachä z craftu oder ver bruäfa z skillu?
    bruicht das züg jemand fa isch?
    Hamdila
    Hamdila


    Anzahl der Beiträge : 30
    Anmeldedatum : 22.12.10

    Char
    Name: Hamdila
    Klasse: Schamane
    Berufe: Alchemie/KK

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Hamdila Do Feb 03, 2011 8:34 pm

    würdi sägu das blau zigs brücht kei sau...
    oder wenn sus jemand wirkli brüchu würdi weris ja scho lang drab Razz
    avatar
    Logén


    Anzahl der Beiträge : 29
    Anmeldedatum : 30.12.10
    Alter : 35

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Logén Do Feb 03, 2011 9:02 pm

    Wär eh derfir d epics wa droppend kei sau brücht und boe sind im AH fer so 15k ds verscherble. Dermit chennwer 15 Mahlstromkristalla cheufe und das bringt der Gilda de meh. Die nachzigler chame immernu im Raid selber equipe und es isch ja unklar ob das zieg je eis brücht

    ah ja mier gli wennwer raide hä mini semesterplan und er isch hammer Very Happy Weder am Weekend nu anim abend schüel
    Hamdila
    Hamdila


    Anzahl der Beiträge : 30
    Anmeldedatum : 22.12.10

    Char
    Name: Hamdila
    Klasse: Schamane
    Berufe: Alchemie/KK

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Hamdila Do Feb 03, 2011 9:07 pm

    jop und die epics verliärunt ja sowiso ständig an wärt und 1 item pusht di ja jetzt öi nit so leid da weri di 15k fer di gbank scho besser
    eu in hinsicht das z gold der wärt +/- bhaltut und mu dadermit speter de vllt nu nützlicheri sache cha cheufu
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Klinkx Fr Feb 04, 2011 12:35 pm

    vorallem wird der dropp in 2 monat nu halb so viel wärt ha... und epicsplitter wärdent oich grausam an wärt verliäre.

    und so chamu mit m gäld fa einem läderepic speter der glich helm wieder choiffe + 2-3 splitter und vllt nu mats fr flask.

    wiä gseid fin der itemunterschied fa questitems zu 346 viil extremer als nacher fa 346 uf 359. säges numal best in slot gear und heroini-gear isch so noch biänand wiä nuch niä dervor.

    mit äm waffuenchants und sockla sind atm fasch meh an Stats wa das wa im gear derzuberchuisch.

    fam 346er zum 359 item sind meistens ca 20-30 fam mainstat meh druf (ei sockel isch 40 fam mainstat)



    ahh und ivan fa wäge fun und so... würdi mich aschisse in ä raid reinzcho und alli pchschwingen bossa firsttry ga z kille ohni wirklich z checke was das der cha...

    wipe und sogenannti raidblockadä sind fr mich epis fam beste. gid nix uber n boss wa dich zersch mal 1-2 wuchä nid durchlat. de isch d freid wenner down geid 3 mal gresser.

    sägä mal so hetti omnitron vermuätlich nu lang nid down wenn nid alli hetti biz am gear miässe schruibu und umsocklu und so. Stichwort kai zum biispil
    Hamdila
    Hamdila


    Anzahl der Beiträge : 30
    Anmeldedatum : 22.12.10

    Char
    Name: Hamdila
    Klasse: Schamane
    Berufe: Alchemie/KK

    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Hamdila Fr Feb 04, 2011 9:12 pm

    ich zwiflu aber immernu aner effizienz fo telurische ströme oder nu besser aner effizienz fome healschami xD

    Gesponserte Inhalte


    2. Raidtermin Empty Re: 2. Raidtermin

    Beitrag  Gesponserte Inhalte


      Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mo Mai 20, 2024 5:59 am