N E E D

Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.
N E E D


3 verfasser

    Hunterrassä

    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    Hunterrassä Empty Hunterrassä

    Beitrag  Klinkx Di Feb 01, 2011 10:27 am

    fa de boni her isch natirlich goblin troll und ork intressant.

    ds chrigi hed ez wäge haste + goblinjump gitranst.

    ich mache apa oich n trans uf Ork, deiche der AP buff mit trinkted, schnellfeuer und/oder KR cha scho grossi dmg unterschida bewirke, bsunders jetz wa die pets scho um die 2k dps machend und als Ork da oi nuch bonus hesch.

    btw. patch chund nid die wucha
    Artio
    Artio


    Anzahl der Beiträge : 9
    Anmeldedatum : 27.12.10
    Alter : 34

    Char
    Name: Artio
    Klasse: Jäger
    Berufe: Lederer

    Hunterrassä Empty Interesant xD

    Beitrag  Artio Di Feb 01, 2011 5:31 pm

    Ich gleubu di Idee vam ork isch nit schlecht, damu eu als second spec bm cha machu, wo dü va diner volksfertigkeit Eu chasch profitieru. Als geuti alternative isch sicher Eu troll wägs de bogufertigkeit und ihrer volksfertigkeit, wa sicher Eu eh en heuru börst git xD.

    Ich jedufalls findu goblins voll nice, und der 1% haste Buff isch Eu nice und mu chunt so schneller ufs haste cap ver en kobraschuss va 1.62 second eireichu und somit ab de wemu das tempocap het, chamu der rescht vam haste in crit reforgu od. mastery ( je nach dem). So isch iner theorie aber na ja müss das eh nu teschtu xD

    Gruss artio
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    Hunterrassä Empty Re: Hunterrassä

    Beitrag  Klinkx Mi Feb 02, 2011 11:41 am


    also pvp mässig hets schich glohnt... ha z ersch mal n guäte frostmage in em duel besiegt.

    vllt z ersch z letsch und z einzig mal aber glich.
    OrkBM rockt im PVP

    und im PVE mit dem neue mm wird er sicher oich che mithalte 1k ap meh isch scho nice während KR
    Snakefart
    Snakefart


    Anzahl der Beiträge : 53
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 35
    Ort : Ferden

    Char
    Name: Snakefart
    Klasse: Goblin
    Berufe: Alchi

    Hunterrassä Empty Re: Hunterrassä

    Beitrag  Snakefart Mi Feb 02, 2011 3:45 pm

    umgrächnut gebi die trollfähigkeit 1.1%haste wenns uf cd ischt.
    das heisst ver dotklassä(mage wl etc) ischt goblin sicher besser. hindgäge ver burstklassä bringt der sicher der churz 20% speed buff meh.
    aufgepasst. niä bersi aktiviäre wenn kampfrausch oder andri fähigkeitä wa tempowärtig derzuä gebend.

    kenn mich da mit Hunter nit so uis aber gloibe mal das troll glich nuch besser ischt wa gobo

    uisserdäm finn ich golbins schwul
    Klinkx
    Klinkx


    Anzahl der Beiträge : 117
    Anmeldedatum : 22.12.10
    Alter : 36
    Ort : Letschn

    Char
    Name: Klinkx
    Klasse: Jäger
    Berufe: Ingenieur

    Hunterrassä Empty Re: Hunterrassä

    Beitrag  Klinkx Mi Feb 02, 2011 6:38 pm

    troll isch scho nur wäge bogenspez nr1 fr hunter.

    aber finde grad durch die kombination fa Kochendes Blut, Trinket und schnellfeuer chaisch übelsch dmg machu, nacher knapp 2 min speter hesch trinket und kochendes Blut wieder ready zb zum kampfrausch.

    ha gester an der Puppa ohni raidbuffs also nur ich und mis Pet 15.5k dps gschafft, in erstä 18 sek bini fasch hoch uf 21k gsi.

    21k kobras sind halt d erste paar secs rächt imba und kritesch halt fasch immer wenn de mobs uber 80% sind.

    finde uisserdäm besser weni mis Hastecap uber gear cha festsetze und nid mit trollfähigkeit muäs apasse. aber deiche mal, dass 1k ap lategame (t13 oder so) halt quasi nix meh isch aber 20% haste blibt 20% haste, das selber mit gobohaste.

    Finn Ork eifach perfekti Rass fr n grätschsprung zwische PVE und PVP z finn. Troll isch da biz schlächter... bsunders da mu schnellfeuer oder so sachä gärn mal vergisst im pvp.

    Gesponserte Inhalte


    Hunterrassä Empty Re: Hunterrassä

    Beitrag  Gesponserte Inhalte


      Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mo Mai 20, 2024 6:03 am